رویای من
زندگی من
دستاتو تو رویا همش میگیرم تو خوابم غریبه ها میخوان تو رو ازم بگیرن دستامو محکمتر بگیر عزیزم اونایی که پا پیچت شدن خدا کنه بمیرن فاصلمون طولانی اما هنوز تو قبرم امید دارم حرف دلم به دست تو رسیده چشمای من هیچ موقع بارونی نبود اما این مدت اشکام به خدا امون منو بریده چرا کسی نیست جواب هق هق گریه هامو بده چرا همش من کوتاه بیام یه بارم تو کوتاه بیا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

5 / 7 / 1391برچسب:, :: 22:20 :: نويسنده : مهلا

درباره وبلاگ

سلام وبلاگ رو واسه سرگرمی خودم درست کردم همه چی توش میذارم
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 453
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1